Budowanie ekologicznej marki produktu i wizerunku firmy - m.in.: podstawowe zasady budowania marki ekologicznej, korzyści z budowania ekologicznego wizerunku, organizacja sprzedaży produktów ekologicznych

Co to jest marketing?
  • podstawowe zasady i definicje przedstawione w kontekście działania przedsiębiorstwa
Marka i jej pozycjonowanie:
  • ECOmarka czym jest, czym się charakteryzuje, identyfikacja wizualna, świat symboli. logo
  • Korzyści wynikające z posiadania marki z punktu widzenia producenta
  • Korzyści wynikające z posiadania marki z punktu widzenia konsumenta
Postrzeganie marki:
  • Test skojarzeń słownych
  • Test zdań niedokończonych
  • Test rysunkowy
Pozycjonowanie marki:
  • Mapa percepcji
Prezentacja wyników badań dotycząca postrzegania ekologicznych firm i produktów oraz oczekiwań klientów dotyczących szeroko rozumianych aspektów ekologii w życiu codziennym
 
Segmentacja rynku jako podstawa planowania marketingowego:
  • Czym jest proces segmentacji rynku
  • Kryteria opisujące konsumentów
  • Kryteria opisujące wzorce konsumpcji
  • Wielkość i dynamika segmentu
  • Przykładowy proces segmentacji
Jaki jest twój klient? – identyfikacja klientów docelowych firmy:
  • Klient indywidualny vs. Instytucjonalny
  • Identyfikacja klientów
  • Czynniki wpływające na zachowanie konsumenta na rynku
  • Motywy postępowania klientów
Polityka produktu w powiązaniu z procesem segmentacji i wyborem klientów docelowych:
  • Pojęcie substytutu,
  • Sezonowość produktów
  • Produkt – jego ujęcie bazowe, materialne, globalne
  • Rozwój produktu
Dystrybucja i kanały sprzedaży produktów ekologicznych:
  • Rodzaje dystrybucji
  • Budowanie wizerunku miejsca sprzedaży
Czas trwania:
0 godzin
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67