Budowanie trwałych relacji z klientem

Do udziału w kursie zapraszamy:
  • menedżerów wyższego i średniego szczebla (Key Account Manager, Account Manager)
  • przedstawicieli handlowych
  • sprzedawców usług finansowych
  • osoby reprezentujące firmę w bezpośrednich kontaktach z Klientem
Cele szkolenia:
Zakładamy, że słuchacze po zakończeniu tego bloku zajęć powinni:
  • rozumieć ideę i kluczowe elementy marketingu relacji
  • potrafić wykorzystać mechanizmy zachowań konsumenckich w planowaniu działalności sprzedażowej
  • identyfikować i minimalizować zagrożenia dla partnerskich relacji z Klientem
  • projektować spójne działania mające na celu utrzymanie kluczowych Klientów i budowanie wartości wzajemnych relacji
  • określać procedury wewnątrz firmy zorientowane na wzrost satysfakcji Klientów
Ramowy program szkolenia:
Istota zarządzania kluczowymi Klientami - wprowadzenie
  • pojęcie marketing relacji
  • kluczowy Klient - kto to taki?
  • cele i cechy charakterystyczne zarządzania kluczowymi Klientami
Psychologia zachowań konsumenckich
  • konsument w działaniu - uczenie się, pamięć, postawy
  • proces podejmowania decyzji "zakupowych"
  • reakcje Klienta na zabiegi marketingowe
  • kiedy Klient odchodzi
Kluczowe elementy marketingu relacji
  • wpływ jakości na rentowność relacji z Klientem
  • kryteria jakości usług
  • znaczenie marketingu wewnętrznego
  • analiza zadowolenia Klienta
Praktyczne sposoby budowania więzi z Klientem
  • etapowy model kształtowania więzi z kluczowymi Klientami
  • metody wywierania wpływu
  • sztuka "uwodzenia" czyli działania integrujące - programy lojalnościowe
Metodyka zajęć:
  • wykład
  • analiza przypadków
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusje grupowe

 

Czas trwania:
16 godzin
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67