Prowadzenie rozmów rozwojowych

Cele rozmów rozwojowych
  • zasady ustalania celów
  • ustalenie obecnego i pożądanego profilu kompetencyjnego pracownika – rozpoznanie potrzeb rozwojowych pracownika
  • określenie pożądanych zmian w zakresie wiedzy, umiejętności, postaw
  • identyfikacja mocnych stron pracownika  
  • określenie obszarów do rozwoju   
  • określenie zakresu i poziomu wsparcia dla pracownika w zakresie działań rozwojowych
Motywowanie pracowników do rozwoju
  • na czym polega motywowanie – typowa sytuacja motywowania pracownika do rozwoju – z rzeczywistości zawodowej uczestników
  • analiza co warto robić, a czego warto unikać podczas motywowania - praktyczne wskazówki
  • motywatory – zestawienie wypracowane podczas warsztatu
Narzędzia komunikacyjne pomagające w prowadzeniu rozmowy rozwojowej
  • komunikacja dwustronna
  • od stanowisk do interesów
  • rozkodowywanie przymiotników
  • zadawanie efektywnych pytań
  • techniki aktywnego słuchania  i reagowania
Informacja zwrotna
  • cele i korzyści z udzielania informacji zwrotnej w procesie rozwoju
  • model udzielania informacji zwrotnej
  • trening umiejętności
Rozmowa rozwojowa
  • struktura
  • trening umiejętności
Plan rozwoju
  • struktura
  • zestawienie aktywności rozwojowych wypracowane na warsztacie
  • stworzenie planu rozwoju dla 1 pracownika
Czas trwania:
0 godzin
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67