Komunikacja kryzysowa w instytucji publicznej

  1. Komunikacja kryzysowa w instytucji publicznej:
    • Reagowanie i wyjaśnianie w przypadku nagłych, niepokojących wydarzeń
    • Współpraca z mediami podczas sytuacji kryzysowej
    • „Krzyżowy ogień” pytań – w jaki sposób przygotować się do trudnych pytań?
    • Jak reagować na krytyczne publikacje na temat działalności instytucji publicznej
    • Co i w jaki sposób mówić, aby zminimalizować skutki kryzysu?
    • W jakich sytuacjach odmówić wypowiedzi dla mediów i jak to zrobić?
    • Exposé kryzysowe – w jaki sposób przygotować i zaprezentować?
    • Ćwiczenia
  2. Wizerunek medialny:
    • Partnership w relacjach z mediami
    • Jaki wizerunek chce osiągać organizacja, a czego oczekują dziennikarze?
    • Mowa ciała i strój podczas wystąpień dla mediów
    • Wykorzystywanie języka korzyści podczas wypowiedzi/wystąpienia
    • Ćwiczenia

 

Czas trwania:
16 godzin
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67