Promocja miasta

  1. Efektywne public relations w otoczeniu instytucji publicznej
    • PR w codziennych działaniach instytucji publicznej
    • Budowanie wizerunku jednostki wśród opinii publicznej i w mediach – zasady postępowania
    • W jaki sposób budować współpracę z dziennikarzami? – media relations
    • Jak, kiedy i gdzie organizować spotkania z prasą, telewizją, radiem?
  2. Język wypowiedzi publicznej
    • Formułowanie wypowiedzi z wykorzystaniem zasad retoryki
    • Redagowanie wypowiedzi o prawidłowej konstrukcji i stylistyce
    • Wypowiedzi zorientowane na cel – jak skonstruować przemówienie o określonym charakterze?
    • W jaki sposób przygotować się do wypowiedz, aby stworzyć dobry wizerunek instytucji?
    • W jakiej kolejności przedstawiać informacje w zależności od wypowiedzi?
  3. Medialne formy prezentacji osiągnięć, celów i działań instytucji publicznej:
    • Z przekazywania informacji o działaniach instytucji publicznej
    • W jaki sposób przygotować i przedstawić:
      • Komunikat medialny
      • Oświadczenie
      • Sprostowanie
      • Notkę prasową
      • Zaproszenie prasowe
      • Zasady organizacji i przebiegu konferencji prasowej
  4. Komunikacja kryzysowa w instytucji publicznej:
    • Reagowanie i wyjaśnianie w przypadku nagłych, niepokojących wydarzeń
    • Współpraca z mediami podczas sytuacji kryzysowej
    • „Krzyżowy ogień” pytań – w jaki sposób przygotować się do trudnych pytań?
    • Jak reagować na krytyczne publikacje na temat działalności instytucji publicznej?
    • Co i w jaki sposób mówić, aby zminimalizować skutki kryzysu?
    • W jakich sytuacjach odmówić wypowiedzi dla mediów i jak to zrobić?
    • Exposé kryzysowe – w jaki sposób przygotować i zaprezentować?
    • Ćwiczenia
  5. Sztuka budowania wizerunku instytucji publicznej:
    • Indywidualne style prezentacji reprezentantów instytucji publicznej, a budowanie jednolitego, profesjonalnego wizerunku całej organizacji
    • Status eksperta – czyli jak reprezentować instytucję w sposób profesjonalny?
    • Ćwiczenia
  6. Wizerunek medialny:
    • Partnership w relacjach z mediami
    • Jaki wizerunek chce osiągać organizacja, a czego oczekują dziennikarze?
    • Mowa ciała i strój podczas wystąpień dla mediów
    • Wykorzystywanie języka korzyści podczas wypowiedzi/wystąpienia
    • Ćwiczenia
  7. Socjotechniki oddziaływania według standardów public relations:
    • Techniki wpływu w wystąpieniach publicznych
    • Udzielania odpowiedzi kontrolowanej
    • Techniki rozmów z dziennikarzami
    • Zarządzanie emocjami podczas wypowiedzi
    • Wystąpienie perswazyjne a wystąpienie – co wolno, a czego nie wolno robić podczas wywiadu przed kamerą?
    • Zasady udzielania wywiadu na żywo
    • Wystąpienia informacyjne – w jaki sposób przygotować wystąpienie, wykorzystując wiedzę, fakty i informacje

 

Czas trwania:
16 godzin
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67