Skuteczna sprzedaż produktów i usług branży informatycznej do sektora publicznego

Do udziału w kursie zapraszamy:
  • menedżerów wyższego i średniego szczebla obsługujących sektor publiczny (Key Account Manager, Account Manager)
  • przedstawicieli handlowych
 Cele szkolenia :
  • Zapoznanie się z najważniejszymi punktami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Metodologia przygotowywania ofert w oparciu o SIWZ ( Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia )
  • Współpraca z Zamawiającym
Ramowy program szkolenia
 
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych
  • Najważniejsze postanowienia ustawy
  • Tryby postępowania o zamówienie publiczne i ich specyfika
  • Współpraca z zamawiającym w ramach ustawy
  • Możliwości odwołań
 Praca nad SIWZ i budowa oferty
  • Jak czytać Specyfikację Istotnych Warunków  Zamówienia
  • Pytania do zamawiającego – najkrótsza droga do zbudowania dobrej oferty
  • Prawidłowo zbudowana oferta
  • Najczęściej popełniane błędy
 Struktura funkcjonalna zamawiającego – instytucji publicznej
  • Zasady budżetowania
  • Środki własne a środki z dotacji
 Realizacja zamówienia
  • Prawidłowe relacje z Zamawiającym – dokumentacja
  • Rozliczenia i raportowanie
  • Zagrożenia i kary
  • Wykluczenie dostawcy z ubiegania się o zamówienia publiczne w przyszłości
Metodyka zajęć:
  • wykład
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusje grupowe 
Czas trwania:
16 godzin
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67