Do udziału w kursie zapraszamy:
- menedżerów wyższego i średniego szczebla obsługujących sektor publiczny (Key Account Manager, Account Manager)
- przedstawicieli handlowych
Cele szkolenia :
- Zapoznanie się z najważniejszymi punktami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Metodologia przygotowywania ofert w oparciu o SIWZ ( Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia )
- Współpraca z Zamawiającym
Ramowy program szkolenia
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych
- Najważniejsze postanowienia ustawy
- Tryby postępowania o zamówienie publiczne i ich specyfika
- Współpraca z zamawiającym w ramach ustawy
- Możliwości odwołań
Praca nad SIWZ i budowa oferty
- Jak czytać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
- Pytania do zamawiającego – najkrótsza droga do zbudowania dobrej oferty
- Prawidłowo zbudowana oferta
- Najczęściej popełniane błędy
Struktura funkcjonalna zamawiającego – instytucji publicznej
- Zasady budżetowania
- Środki własne a środki z dotacji
Realizacja zamówienia
- Prawidłowe relacje z Zamawiającym – dokumentacja
- Rozliczenia i raportowanie
- Zagrożenia i kary
- Wykluczenie dostawcy z ubiegania się o zamówienia publiczne w przyszłości
Metodyka zajęć:
- wykład
- ćwiczenia indywidualne
- dyskusje grupowe