Sprzedaż od A do Z - kompleksowe szkolenie sprzedażowe

Do udziału w kursie zapraszamy:
  • wszystkie osoby zajmujące się sprzedażą
Cele szkolenia:
Poprawa systematyczności pracy
  • Ze względu na uświadomienie wagi całego procesu, a nie tylko jego fragmentów, co zazwyczaj ma miejsce w praktyce
  • Poprzez nauczenie praktycznego stawiania celów oraz oceny osiąganych efektów
Rozwój praktycznych umiejętności negocjacyjnych i obsługi klientów
  • Służą temu elementy warsztatowe zawarte w tym szkoleniu, które powodują szybkie otrzymanie informacji zwrotnej od grupy
  • Interaktywność zajęć powoduje szybkiego przetworzenie wiedzy ze szkolenia na praktycznie działania we współpracy z klientem
Inspiracja do poszukiwania nowych rozwiązań w codziennej pracy
  • Ogromną siłą tego szkolenia jest wskazanie na pewne prawidłowości zachowań występujące u ludzi, a nie narzucenie schematów zachowań negocjacyjnych. Przeszkolone osoby zaczynają samodzielnie poszukiwać nowych, innowacyjnych rozwiązań w celu ich wypróbowania w codziennej praktyce
  • Wytworzone w czasie zajęć postawy przekładają się na późniejsze relacje w firmie poprawiając współpracę pomiędzy uczestnikami i tworząc atmosferę współpracy
Ramowy program szkolenia:
Przygotowanie
  • planowanie
  • stawianie celów według kryteriów SMART
  • identyfikacja czynników pomocnych oraz niekorzystnych podczas wizyty handlowej
Podejście do klienta
  • pozyskiwanie informacji o  otoczeniu klienta i o nim samym
  • zjawisko "pierwszego wrażenia" co to jest i jak je można kształtować
  • składniki oddziaływania niewerbalnego na klienta
  • pojęcie trójkąta zachowań
Prezentacja
  • nadanie struktury prezentacji
  • przekształcanie cech oferty w korzyści dla klienta
  • metoda "łańcucha argumentacji"
  • umiejętne postępowanie z zastrzeżeniami klienta
  • techniki kierowania procesem podejmowania decyzji
  • posługiwanie się pytaniami w różnych fazach rozmowy handlowej
Zamknięcie
  • rozpoznawanie sygnałów zakupowych
  • pomyślne zakończenie rozmowy handlowej
  • budowanie relacji do dalszych kontaktów handlowych
Administracja
  • poznanie pozytywnego wpływu poprawnej administracji na skuteczność spotkania i zarządzanie danymi.
  • uświadomienie roli czynności administracyjnych w całym procesie sprzedaży.
Ocena wyników
  • analiza osiągniętych wyników
  • określenie czynników, które przyczyniły się do sukcesu
  • określenie przeszkód lub umiejętności do poprawy
Metodyka zajęć:
  • wykłady
  • ćwiczenia grupowe
  • ćwiczenia indywidualne - rozwiązywanie problemów
  • dyskusje grupowe
Czas trwania:
16 godzin
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67