Motywowanie pozapłacowe

Cele:

  • Zdobycie wiedzy na temat zastosowania odpowiedniego sposobu motywowania, który będzie możliwy do zrealizowania (potrzeby firmy) i który będzie skuteczny (potrzeby pracowników);
  • Poznanie  psychologicznych zasad motywowania – motywatory niematerialne;
  • Rozpoznanie sposobów przezwyciężania trudności w motywowaniu pracowników;
  • Nabycie umiejętności analizowania błędów w motywowaniu;
  • Podniesienie umiejętności doboru odpowiednich narzędzi motywowania w zależności od sytuacji biznesowej, etapu rozwoju pracownika, sytuacji wewnątrz zespołu pracowników;
  • Poznanie i zrozumienie wagi czynników determinujących proces motywacyjny.
Ramowy program szkolenia:
 

Jeśli chcesz motywować innych – zacznij od siebie

  • Sprawność szefa w zarządzaniu
  • Spójność w działaniu
  • Zaangażowanie i wiedza
  • Automotywacja
  • Koszty braku motywowania

Motywacja, jako proces – motywujące działanie organizacji

  • Współczesne modele motywacji - różne typy zadań wymagają innych motywatorów
  • Najbardziej praktyczne teorie motywacji, – co działa u innych, może nie działać u nas
  • Mity i fakty na temat motywowania – obserwacje, których możesz dokonywać sam/a
  • Motywacja pozytywna i negatywna
  • Wartości jako motywatory
  • Motywowanie w zależności od dojrzałości pracowników
  • Gdzie się kończy motywowanie a zaczyna manipulowanie
Czynniki determinujące proces motywacyjny
  • Jak określać motywujące cele
  • Motywujące współzawodnictwo
  • Eliminacja dysfunkcji zespołu
  • Komunikacja jako element systemu motywacyjnego
    - informacja zwrotna
    - rozmowa oceniająca
    - style funkcjonowania społecznego
  • Inspirowanie ludzi do rozwoju
  • Delegowanie zadań
  • Szefowskie expose.

 

Czas trwania:
16 godzin
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67