Korespondencja w biznesie dla handlowców

Do udziału w kursie zapraszamy:
  • przedstawicieli handlowych
  • menedżerów sprzedaży średniego szczebla
Cele szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
  • dokonać analizy klienta i jego potrzeb
  • dostosować styl do typu klienta
  • profesjonalnie przygotować ofertę handlową bądź odpowiedź na pismo, zgodnie z oczekiwaniami klienta
Ramowy program szkolenia:
  • analiza potrzeb klienta (sposoby dotarcia do prawdziwych potrzeb, użyteczne pytania )
  • określenie celu ( stworzenie oferty handlowej, załatwienie sprawy )
  • ustalenie podejścia do klienta
  • przygotowanie konkretnej oferty handlowej
  • praca z pismem od klienta ( określenie problemów i oczekiwań klienta, jego poziomu merytorycznego, poznanie historii sprawy klienta, podjęcie decyzji, zredagowanie i wysłanie pisma )
  • zasady tworzenia oferty handlowej oraz odpowiedzi do klienta - ćwiczenia praktyczne
  • użyteczne zwroty 
  • pismo do klienta - uwagi dodatkowe
Metodyka zajęć:
  • forma warsztatowa
  • mini wykład
  • dyskusja
  • ćwiczenia grupowe
  • analizy przypadków
  • gry

Polecane szkolenia uzupełniające:

Czas trwania:
8 godzin
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67